Pitchen is topsport. Bureaucompetities: visies, aanpak en tactiek (met Sak van den Boom), Customer Media Council, 2012
38 professionals over bureaucompetities: Je moet weten voor wie je het doet. Daar speel je vakkundig op in. Goed pitchen is meer dan een briljant idee brengen. Dat is net zoveel luisteren als vertellen. Dat is soms liefde op het eerste gezicht. 35 persoonlijke visies, gebaseerd op de praktijk. Leerzaam voor iedere marketeer die een bureaucompetitie uitschrijft maar ook voor bureaus die als beste voor de dag willen komen.
Interviews met Willem Vierdag, Aart Lensink, Coen Zeevenhooven, Jan-Christiaan Hellendoorn, Henk Jacobs, Ad van der Salm, Alec Bergsma, Luis Mendo, Gusta Winnubst, Simone Koudijs, Olivier Wegloop, Willem Koch, Rogier IJzermans, Jeroen Maters, Fred Hermsen, Robbert Zantinge, Rob van Vuure, Jeroen Hemels, Kees Diamant, Niels van de Velde, Monique Gooren, Frans Hagenaars, Nico Rijkhoff, Ard Krak, Petra Schuttel, Rob Benjamens, Sak van den Boom. En columns van Bert Jalink, Luuk van Beers, Hans Verstraaten, Martin van Velzen, Rob van Vuure, Charles Borremans, Sak van den Boom, Marianne Robben, Wim Huijser, Rupert van Woerkom, John Brands, Hans Luiken, Frank van Eijk.
En 150 adviezen van de professionals. Veel praktische informatie over bureaucompetities. Voor opdrachtgevers en bureaus. 275 pagina’s waarmee je je voordeel kunt doen.